Hoe gaan we nu verder?

De werkgroep omgevingsvisie gaat aan de slag met de enquêteresultaten. De belangrijkste onderwerpen werken zij verder uit. De werkgroep komt in maart 2021 twee keer bijeen. Na de twee bijeenkomsten zijn de belangrijkste speerpunten voor de omgevingsvisie door de werkgroep benoemd. Ook geeft de werkgroep bij dilemma's aan wat het zwaarst zou moeten wegen.

Naast de inbreng van inwoners, kijken wij ook naar wat wij al weten. Welke onderzoeken zijn (recent) gedaan en wat kunnen wij voor de omgevingsvisie gebruiken?

Voor de omgevingsvisie zijn deskundigheid en samenwerking met deskundigen en stakeholders ook van groot belang. De resultaten van de enquête en de discussies in de werkgroep Omgevingsvisie zijn belangrijk voor gesprekken met deze partijen.

Planning

Maart:       in gesprek over waarden, speerpunten en dilemma's uit de enquête met werkgroep omgevingsvisie

April/mei: gesprekken met deskundigen, stakeholders en jongeren

 

Alle stappen en de daarbij behorende planning kunt u vinden op de website van Heiloo.

 

 

 

 

 

 

 

 

Cookie-instellingen
Cookie-instellingen sluiten

Cookie-instellingen wijzigen

Deze website maakt gebruik van cookies. Cookies worden onder andere gebruikt voor het bijhouden van statistieken, het opslaan van voorkeuren, het optimaliseren van deze website, de integratie van social media en marketingdoeleinden. Lees meer over cookies en jouw privacy in ons cookieverklaring. Wij gebruiken de hieronder genoemde soorten cookies.


Deze cookies gebruiken we om de basisfuncties van deze website te kunnen laten draaien en om inzicht te krijgen in het gebruik. Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens. Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en worden daarom altijd geplaatst.

Deze cookies verzamelen gegevens zodat we inzicht krijgen in het gebruik en deze website verder kunnen verbeteren.

Indien u deze toestaat, worden deze cookies gebruikt door aanbieders van externe content die op deze website kan worden getoond. In sommige gevallen gaat het daarbij om marketing- en/of tracking cookies, die het gedrag van bezoekers vastleggen en op basis daarvan gepersonaliseerde advertenties tonen op andere websites.